طراحی لوگو


» تمامی کالاها و خدمات این فروشگاه ، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه میباشند و فعالیتهای این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است .
دریافت شماره موبایل یا تلفن مجازی رایگان امریکا یا کانادا با گوشی فرشاد کاروان 1393/09/21 دسته بندی : نرم افزار های آندروید 1

دوست داری شماره آمریکایی داشته باشی

 

دوست داری وایبرت شماره ی خارجی باشه

 

دوست داری فروشنده خط های آمریکا باشی و کسب درآمد کنی

 

با این برنامه بینهایت خط آمریکا داشته باش

 

فروش ویژه نرم افزار و آموزش تصویری فعال سازی وایبر با شماره مجازی
 

روزانه به تعداد نامحدود شماره موبایل رایگان آمریکا جهت فعال سازی وایبر دریافت کنید
 

دریافت شماره مجازی اختصاصی رایگان با قابلیت دریافت پیام و تماس صوتی

دریافت شماره مجازی رایگان و فعال سازی وایبر با این نرم افزار بسیار آسان و سریع امکان پذیر است.

مسنجرهای رایگان زیادی در ایران مورد استقبال قرار گرفتند از میان همه آن ها  واتس آپ و وایبر تنها مسنجرهایی هستند که نه بازی و نه تبلیغات دارند همچنین شرکت وایبر به کاربرانش اجازه نمی دهد که یک پیام را دریک زمان به تعداد زیادی از افراد ارسال کنند. و علاوه بر آن در ارسال تعداد زیاد وایبر شما را بعنوان کاربر غیر عادی تشخیص می دهد. و شماره شما را مسدود می نماید. روش های زیادی جهت جلوگیری از بلاک شدن توسط تریتا تست شده است. اما بالاخره شماره پس از تعدادی ارسال بلاک می شود. این تعداد ثابت نمی باشد و دو فاکتور مهم سرعت ارسال و تعداد ارسال های هرزه بستگی دارد.

اما راه حل چیست؟

بسته آموزشی و نرم افزاری را جهت ارسال اتوماتیک و انبوه با قابلیت ارسال متن های متفاوت را از اینجا دریافت نمایید. با توجه به ارسال متن های متفاوت در یک زمان وایبر مسدود شدن اکانت وایبر را به تاخیر می اندازد. بنابراین می توانید تعداد ارسال بیشتری را داشته باشید.

پس از مسدود شدن اکانت وایبرمی توانید شماره جدید رایگان از نرم افزار شماره مجازی دریافت نمایید و با تغییر شماره ادامه ارسال ها را انجام دهید. با کمک آموزش تصویری و نرم افزارهای این بسته، می توانید بی نهایت شماره مجازی و اختصاصی رایگان دریافت نمایید. و از آن جهت فعال سازی وایبر استفاده نمایید.



این بسته شامل فایل آموزش تصویری کلیه مراحل دریافت و فعال سازی وایبر با شماره مجازی
و نرم افزار قابل نصب بر روی سیستم اندروید می باشد

این بسته ارزشمند را پس از تکمیل فرایند خرید دانلود نمایید.


تعداد بازدید : 2196
خرید و دانلود | 30,000 تومان
گزارش تخلف به پلیس سایت
مطالب مرتبط

9