طراحی لوگو


» تمامی کالاها و خدمات این فروشگاه ، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه میباشند و فعالیتهای این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است .
دانلود بهترین کتاب برنامه نویسی شبکه در یونیکس و c/c++ به زبان فارسی sina 1393/08/16 دسته بندی : مهندسی فناوری اطلاعات(IT) 0

با سلام خدمت شما دوستان گرامی . در این پست از وب سایت شبکه آسمان با  دانلود بهترین کتاب برنامه نویسی شبکه در یونیکس و c/c++ از اقای سعید بیگی به زبان فارسی در خدمت شما عزیزان خواهیم بود .  برنامه نویسی شبکه یا در اصطلاح Socket Programming یکی از درس های رشته مهندسی کامپیوتر و فناوری اطلاعات می باشد . در این کتاب شما با برنامه نویسی شبکه با سی پلاس پلاس در یونیکس اشنا خواهید شد. و می توانید برنامه های تحت شبکه تولید کنید. در این کتاب شما با مفاهیم برنامه نویسی سوکت درC++/Cاشنا خواهید شد. این کتاب در 4 صفحه توسط سعید بیگی تهیه شده است که امید است مورد توجه شما علاقه مندان برنامه نویسی سوکت قرار بگیرد. شما می توانید  دانلود بهترین کتاب برنامه نویسی شبکه در یونیکس و c/c++ از اقای سعید بیگی به زبان فارسی رو از وب سایت شبکه آسمان مرجع تخصصی فیلم های آموزشی به طور مستقیم دانلود نمائید.

-

تعداد بازدید : 2081
خرید و دانلود | 200 تومان
گزارش تخلف به پلیس سایت
مطالب مرتبط

9